5cc.nl op Facebook 5cc.nl op Twitter 5cc.nl YouTube

Verzenden

Verwachte leverdatum


Wij vermelden de leverdatum van elk artikel op de produktpagina. Deze datum is een verwachte leverdatum, rekening houdend met beschikbare voorraad en vaste leverschema's van onze leveranciers. Deze datum wordt 'real time' bijgewerkt. Dat wil zeggen dat we continue controleren of er wijzigingen zijn in de voorraad en, waar nodig, de verwachte leverdatum aanpassen. Dit is onmiddellijk zichtbaar in de shop.

Indien een produkt op voorraad is en vóór 17.00 uur wordt besteld en betaald op werkdagen, dan wordt uw bestelling onder normale omstandigheden de volgende dag bezorgd! Deze 24-uurs service geldt eveneens voor bestellingen naar België. Deze service geldt voor bestellingen op maandag t/m vrijdag. Bestellingen op vrijdag worden standaard op zaterdag bezorgd. U kunt zelf een andere gewenste leverdatum kiezen.

Bij de berekening van de verwachte leverdatum op een produktpagina nemen we alsgangpunt dat u één exemplaar bestelt. Wanneer u meerdere exemplaren in de winkelwagen legt, ziet u onmiddellijk wat de eventuele impact is op de verwachte leverdatum.


Deelleveringen


Indien uw bestelling uit meerdere stuks van één artikel bestaat of uit verschillende artikelen met een verschillende levertijd, bieden we in de winkelwagen standaard de mogelijkheid aan om voor een deellevering te kiezen. Dat wil zeggen dat wij de reeds beschikbare artikelen vooruitleveren en de overige artikelen naleveren indien ze beschikbaar zijn. Deze service is kostenloos. Wanneer u niet kiest voor de optie, dan wachten wij met verzenden tot alle items van de bestelling beschikbaar zijn en leveren uw bestelling dan compleet uit. 



Gewenste leverdatum kiezen


In de winkelwagen krijgt u de mogelijkheid de gewenste leverdatum te kiezen. De mogelijke data worden automatisch voorgesteld, waarbij de eerst mogelijke datum gelijk staat aan 'zo snel mogelijk'. Dit is tevens de standaard optie die zal worden gehanteerd wanneer u verder niets verandert. Bent u echter maar beperkt aanwezig op het afleveradres of bent u afwezig en wilt pas over enkele dagen of weken geleverd hebben, dan kunt u dat ook aangeven door de gewenste dag in de toekomst aan te geven.   

 


Verzendkosten


boven 50 euro                Gratis
pakket t/m 50 euro         4,95 euro

Bij uw bestelling worden de verzendkosten automatisch verwerkt in het besteloverzicht.


Extra kosten bij rembours zendingen


Houd a.u.b. rekening met 10,- eur extra kosten als u betaalt onder rembours. Kiest u voor betaling met iDeal, creditcard, Paypal, Bancontact/Mister Cash of voor vooruitbetaling, dan worden geen extra betaalkosten gerekend.

 

 

Bezorging door DHL Parcel


Bijna alle bestellingen worden met DHL Parcel verzonden. 5cc.nl biedt pakketten bij DHL aan op maandag t/m vrijdag. Bezorging vindt de volgende werkdag plaats. Bestellingen die op vrijdag worden verstuurd, worden op zaterdag bezorgd. Uitzondering hierop zijn remboursbestellingen en leveringen aan zakelijke adressen. Deze worden op maandag bezorgd. Deze bezorgservice geldt voor pakketten binnen Nederland en naar België. Op Nederlandse feestdagen kunnen geen pakketten worden aangeboden.  

 


Track & trace & tijdstip van bezorgen


Als uw bestelling door ons wordt verzonden ontvangt u daarvan een bevestiging per email. In deze email zit tevens een track & trace link waarmee u de status van de aflevering kunt volgen. 

Wilt u weten hoe laat de bezorger bij u komt bezorgen? Raadpleeg dan de volgende pagina: https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden. Door uw postcode in te geven, krijgt u een overzicht van de tijdvensters per datum waarbinnen bezorging normaal gesproken plaats vindt.  



Bezorging met uw handtekening bij ontvangst


Bij bestellingen boven een bestelwaarde van 50,- Euro vragen wij om uw handtekening bij de ontvangst van het pakket. Zonder deze handtekening mag de koerier uw bestelling niet overhandigen en wordt deze retour 5cc.nl gestuurd. Wanneer dat het geval is, zullen wij contact met u opnemen om nadere afspraken te maken over uw bestelling. 

 


Bezorger gemist?


Als u niet thuis bent bij aflevering of ophaling, laat de DHL chauffeur een kaartje bij u achter met hierop een bezorgcode (Nederlandse, particuliere afleveressen) of een zendingnummer (Belgische, particuliere afleveradressen). Met behulp van de code kunt een alternatieve bezorgmogelijkheid kiezen. Raadpleeg voor alle details één van de volgende pagina's van DHL:

- Nederlandse afleveradressen
- Belgische afleveradressen

Onderneemt u geen actie, dan wordt uw pakket automatisch de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Dit geldt zowel voor particuliere als zakelijke afleveradressen in Nederland en België.


Afhalen


Het is mogelijk om uw levering af te halen. Dit kunt u op de website aangeven. Bij voorkeur vernemen wij vooraf wanneer u komt ophalen. Laat ons dat a.u.b. weten. Dat kan telefonisch op 0416 - 532 417 of per email naar klantenservice@5cc.nl.


Bereikbaarheid


Wij zijn telefonisch bereikbaar op nummer 0416 - 532 417 op de volgende tijden: ma - vr. 09.00 - 17.00 uur. U kunt ons natuurlijk ook mailen op klantenservice@5cc.nl. Wij streven ernaar om binnen één werkdag een reactie te geven.

Contact

Klantenservice 5cc.nlBij 5cc.nl staat een uitstekende klantenservice hoog in het vaandel. We proberen uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden en doen er alles aan om uw verwachtingen waar te maken.…

Lees meer

Bestellen

BestelprocedureBestellen bij een 5cc.nl shop gaat snel en simpel, via drie duidelijke stappen. Een bestelling wordt pas definitief nadat u deze heeft bevestigd. Tot die bevestiging bent u staat gegeve…

Lees meer

Betalen

BetalenBij alle shops van 5cc.nl betaalt u m.b.v. een beveiligde internetverbinding, waardoor de afscherming van uw persoonlijke gegevens is gewaarborgd. Hiermee voldoen wij aan de strenge eisen die T…

Lees meer