5cc.nl op Facebook 5cc.nl op Twitter 5cc.nl YouTube

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

5cc.nl
heeft kwaliteit en servicegerichtheid hoog in het vaandel staan. Wij willen graag dat u 100% tevreden over ons bent. Wij zullen al het mogelijke doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Bent u toch niet tevreden over een levering, de afhandeling van een bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. Doe dit door een e-mail te versturen naar klantenservice@5cc.nl.nl of schriftelijk naar:

5-CC B.V.

t.a.v. afdeling klachtbehandeling

Postbus 378

5140 AJ Waalwijk

 

Wij streven ernaar om uiterlijk binnen 7 werkdagen per e-mail te laten weten wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen.

U kunt eveneens een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dat kan via de website www.sgc.nl. Tot slot heeft u ook de mogelijkheid een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie van het Europees ODR Platvorm (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

Contact

Klantenservice 5cc.nlBij 5cc.nl staat een uitstekende klantenservice hoog in het vaandel. We proberen uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden en doen er alles aan om uw verwachtingen waar te maken.…

Lees meer

Bestellen

BestelprocedureBestellen bij een 5cc.nl shop gaat snel en simpel, via drie duidelijke stappen. Een bestelling wordt pas definitief nadat u deze heeft bevestigd. Tot die bevestiging bent u staat gegeve…

Lees meer

Betalen

BetalenBij alle shops van 5cc.nl betaalt u m.b.v. een beveiligde internetverbinding, waardoor de afscherming van uw persoonlijke gegevens is gewaarborgd. Hiermee voldoen wij aan de strenge eisen die T…

Lees meer